onsdag 6. februar 2013

Puerto Rico 5, - 15. sept. 2012

Jeg ankom Pantarei ca kl 1600. Båten såg OK ut.
Men veldig rart å være ombord alene, uten Ellen. Savner henne veldig. Men jeg har heldigvis gode venner her nede.Og denne gangen traff jeg enda flere.

Tom Vernon, PC spesialist fra England. Han ordnet med en programsnutt, mailasail, på PC en min. Slik at jeg kan sende email via satelitt tlf. Tom er soloseilerombord i en 35 fot seilbåt.


Tom Vernon med en kjølig pils i havna


Jeg traff også familien Tufte/Ligtvor. Odd og Ann Elisebeth. Og Oda. De bor ombord i en flott 48 fots Contest. Oda går på skole i Arguinguin


Jeg koser meg på La Bolera sammen med Tom, Ann Elisebeth, Odd og Oda.



Jeg traff familien Hasfjord. Øystein , Merete, Raker, Aron og Oskar. For meg var dette et lykketreff. Bl.a. fordi Øystein er en båtinteressert flykaptein som var villig tilk å se etter Pantarei. Vaske utvendig, starte motorer osv. Kjempeflaks!
Familien bor i Arguinguin. 


Familien Hasfjord på en benk i havna



Praktiske gjøremål

Satte inn 160 stk nye teakplugger i dekket. Tilsammen er det nå skiftet ca 460 teakplugger 
Fyllte 254 liter diesel. Øystein var med som crew.



Diverse bilder:


Båten til Odd og Ann Elisebeth. SY Vindreken. En Contest 48 fot




SY Pantarei  etter dieselfylling. Øystein Hasund er med ombord.





SY Pantarei med Puerto Rico som bakgrunn






Mine gode venner Mai Ly og Henrique. Som driver marinabutill i Puerto Rico. Utydelig bilde dessverre.

15. sept. dro jeg hjem.Terry Simpson kjørte meg til flyplassen

Sum timer hovedmotor: ca 3180 timer






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar